Ми створюємо WEB-додатки для Вашого бізнесу

 

Хмара

Модель онлайн-сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених в мережі серверах.

Адаптивний

Дизайн веб-сторінок, що забезпечує правильне відображення сайту на різних пристроях і динамічно підстроюється під задані розміри вікна браузера.

Скарбничка

Спеціальне пристосування для зберігання і накопичення персональної, корпоративної інформації з максимальним рівнем захисту.

Про нас

Ми любимо складні і цікаві проекти. На ринку створення внутрішніх веб-проектів ми успішно працюємо з 2001 року. За цей час вже створено сотні, а може й тисячі різних проектів (адмін частини, системи управління, системи продажів, настройки онлайн платежів і багато, багато іншого). За цей час ми зібрали досвіду достатньо, щоб створювати проекти різної складності. До кожного проекту індивідуальний підхід.

Що ми робимо

Наша місія

Створення ефективних, оперативних інструментів для роботи з клієнтами.

Наша філософія: кожен проект - це окремий, унікальний інструмент зі своїми особливостями і вимогами.

Проект ми завжди починаємо з чистого аркуша. По завершенню проекту ніколи не буває два однакових. Навіть банальний інтернет-магазин по завершенню ніколи не буде схожий на будь-який інший, так як у кожного свої особливості, свої деталі, свої переваги. Ми з упевненістю можемо заявити, що кожен наш продукт зроблений в ручну і унікальний.

Всі наші продукти знаходяться на окремих серверах. Сервера під проект підбираються таким чином, щоб вони могли витримувати навантаження на проект. Місце розташування серверів: орендовані в будь-якій країні і / або сервера замовника проекту.

01

CRM

CRM - модель взаємодії, заснована на постулаті, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а головними напрямками діяльності компанії є заходи щодо забезпечення ефективного маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Підтримка цих бізнес-цілей включає збір, зберігання і аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів, а також про внутрішні процеси компанії. Функції для підтримки цих бізнес-цілей включають продажу, маркетинг, підтримку споживачів.

02

Інформування

Адаптація систем оповіщення клієнта. Від створення електронного фірмового бланка до відправлення e-mail листів, смс, меседжер (Viber, WhatsApp, Telegram, Skype) в ручному і / або автоматичному режимі. Повідомлення можуть бути різних типів, наприклад: привітання з днем ​​народження, або про наближення або поточної акції. Будь-яку інформацію можна доставити клієнту.

03

Чат

Чат проекту - це не тільки спілкування клієнт - менеджер, а й "стеження" за клієнтом. Ці на перший погляд дві різні опції суміщений з однієї простої причини: дуже часто необхідно знати на якій сторінці проекту знаходиться клієнт, що він переглядає зараз, скільки він витрачати часу на перегляд інформації і багато іншого. Ця інформація необхідно в режимі реального часу, щоб у менеджера була можливість оперативно відреагувати на клієнта, можливо відписати клієнту першого.

04

Сервісний функціонал

Сервісний функціонал - залежить від специфіки проекту. Це можуть бути різні акції для різних категорій клієнтів. Якщо клієнт у нас в перші, то надаємо йому акцію для новачків, якщо клієнт постійні, то акція для постійних клієнтів. Крім акцій це може бути промокодом, конкурси, розіграші та багато іншого. Все що для клієнтів є додатковою "плюшки" це буде сервісний функціонал проекту.

05

Звіти

Створення звітів, які будуть показувати результат роботи. Статистика, аналітика, будь-які види звітів, які необхідні за специфікою проекту. Створення "скарбничок" інформації - дистанційна, захищена база даних зі статистикою за весь час.

06

Сайти

Сайти - сайт-візитки, Лендінзі, інтернет-магазини, платформи для продажу послуг і товарів.

07

Технічна підтримка

Технічна підтримка проектів - моніторинг пікових навантажень на проект і оптимізації проекту під навантаження. Контроль продуктивності програмного коду проекту.

08

Каса

Прийом онлайн платежів від клієнтів в автоматичному режимі. Підключення різних платіжних систем.